nama saya fadzli ye.. ^_^

sy suke mrepek..xske nk hias2 blog sy yg xcntik ni,so, timelah seadanye k...

Wednesday, March 13, 2013

2.22pm, 14 march 2013, Shah Alam.         Here i just want to say. kisah yg lalu biarlah berlalu. ia suatu perkara yg wajib berlaku. that  is berlalu. after a long time, ive decided ak maafkan segalanya dan aku minta maaf atas segalanya. the past is just the past. now we have to look to the future. terlalu memandang ke masa lalu membuat semua jd lemah. terikat pada janji yg xkn tertunai. semua itu normal. pada aku mereka kau dia. walau sesiapa pun. dunia aku ada pada future. aku letak semua pda itu. aku dh selangkah ke hadapan. by time aku akn buktikan semua itu jadikan aku org baru. dan aku dah korbankan beberapa perkara utk masa depan tu. dan aku dah berhenti membenci.berhenti mengenang. skrg ak u lupakn semuanya. aku mintak maaf dan aku dah maafkan.

1 comment:

  1. Aku pun dah memaafkan dan mintak maaf. Ampun salah silap kasr bhasa. Halalkan semua. Semoga trus bjaya jgn lmah srmangat or ptus asa.

    ReplyDelete